قُلْ یَعِبَادِى الَّذِینَ أَسرَفُوا عَلى أَنفُسِهِمْ لا تَقْنَطوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ.....
دوستــی دارم که با من است حتی از رگ گردن هم نزدیک تر ولی من از آن غـــــــــــــــــافلم!!!!!

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رهروان و آدرس rahro.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 311
کل نظرات : 53

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 29
باردید دیروز : 6
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 1193
بازدید سال : 3739
بازدید کلی : 46231
35 شاخص زن از دیدگاه مقام معظم رهبری
آقایون هم بخونن و به مادر خواهرا و خانماشون بیشتر از این که هست بها بدن

35 شاخص زن از دیدگاه مقام معظم رهبری

1.حافظ فطرت و اصالت

شما ببینید وقتی زن مسلمان بر می گردد به فطرت و اصل خود چه معجزه عظیمی درست می کند آنگونه که در انقلاب و نظام اسلامی ما مشاهده شده و ... امروز هم دارد مشاهده می شود.

2.حرکت به سمت آرمان گرایی

آرمان گرایی در اسلام و گرایش به سمت قله ها ،اوج ها و آرمان ها یک چیز قطعی و حتمی است .زن مثل مرد و مثل همه خلایق باید در این سمت حرکت کند .

3.رشد گوهر انسانی

رشد گوهر انسانی و معنوی باید گوهر انسانی در زن و مرد رشد پیدا کند این یک مسئله ارزشی است .باید مسائل ارزشی اسلام در جامعه ما احیا شود.

4.الگو بودن در جهان

زنان مسلمان ایرانی در دنیای امروز رسالتی عظیم بر عهده دارند و به عنوان الگوی زنان جهان باید متعالی خود را در عرصه های مختلف بشری به گوش جهانیان برسانند.

5.مسئولیت پذیر و تکلیف مدار

زن و مرد دارای وظایف و مسئولیت های مشترک و اختصاصی هستند باید به دقت شناخته و تبلیغ شود .زن باری بر دوش مسر خود نیست و زن نباید مطابق الگو های غربی و غیر اسلامی باشد.

6.شرکت در میادین علمی ،اجتماعی و سازندگی

ما معتقدیم که زنان در همه جامعه بشری قادرند و باید فرصت پیدا کنند که در حد سهم خود تلاش و مسابقه خویش را در پیشرفت های علمی ،اجتماعی و سازندگی و اداره این جهان به عهده بگیرند .از این جهت میان مرد و زن تفاوتی نیست.



7.مربی پرورش دهنده انسانهای والا

زن را به عنوان یک موجودی که می تواند برای اصلاح جامعه یا پرورش انسان های والا بشود نگاه کنید تا معلوم شود که زن کیست و آزادی او چگونه است .

8.تبدیل کننده خانواده به جایگاه معنوی

ارزش زن به این است که بتواند محیط زندگی را برای خود و برای مرد خود و فرزندان یک بهشت ،یک مدرسه ،یک محیط امن ،عروج به معارف و مقامات معنوی تبدیل کند.

9.رفتار متناسب با خلقت و عواطف زن

اساسی ترین کار زن ،کاری است که با خلقت زنانه او ،با احساسات و عواطف به ودیعت نهاده الهی در وجود او همخوان و هماهنگ باشد .

10.خویشتن داری و دوری از تجملات

زن مسلمانی که الگویش فاطمه زهرا (س) یا زینب کبری (س) در مقابل تجملات خویشتن دار است .اگر زن به فکر تجملات و خوشگذرانی ها و هوس های زود گذر و تسلیم شدن به احساسات بی بنیاد و بی ریشه باشد نمیتواند آن راه را برود .

11.تسلیم نشدن به احساسات بی بنیاد و بی ریشه

زنان باید این وابستگی ها را که مثل تار عنکبوت بر پای یک انسان رهروست ،از خود دور کنند تا بتوانند راه متعالی را بروند .زن ایرانی در دوران جنگ همین کار را کرد.

12.بهره مند از علم ،آگاهی و معرفت

اما الگوی زن ایرانی در این راه ،همان است که گفته شد ،زینب الگوی آنهاست .زینب (س) زنی نبود که از علم و معرفت بی بهره باشد.بالاترین علم ها و برترین معرفت ها در دست او بود.

13.تابع الگو های برتر اسلامی همانند حضرت زهرا (س)

زن مسلمان برای انجام تمامی وظایف مهمی که یک زن می تواند انجام دهد ،باید از حضرت زینب (س) تعلیم بگیرد ،به طهارت و تقوا که بزرگترین معنویت یک زن است ؛اهمیت دادن به ارزش های اصیل بیش از هر چیز دیگری در زندگی ، توجه به علم و معرفت ،انجام فعالیت های سیاسی و امداد رسانی به انسانها و کیفیت دادن به محیط خانه و خانواده از ویژگی های حضرت زینب (س) محسوب می شود.

زن مسلمان از درون خانواده تا درون جامعه و تا مسائل علمی ،سیاسی و ارزشهای اخلاقی و نیز نشان دادن جشن های بزرگ انقلابی می تواند به زندگی آن حضرت تاسی جوید .

14.تاثیر گذاری در دنیا

اگر جامعه اسلامی بتواند زنان را با الگوهای اسلامی تربیت کند یعنی الگوی زهرایی (س) و الگوی زینبی (س) ؛ زنان بزرگ ،زنان با عظمت زنانی که می توانند دنیا و تاریخی را تحت تاثیر خود قرار دهند.

آن وقت زن به مقام حقیقی خود نایل آمده است.

15.آشنا به شیوه الگوپذیری

از الگوی خودتان در مثلا1400سال پیش توقع دارید که در کدام بخش مشابه وضع کنونی شما را داشته باشد.تا از آن بهره بگیرید.

مثلا فرض کنید می خواهید ببینید چگونه دانشگاه می رفته است ؟

یا وقتی که مثلا در سیاست جهانی فکر می کرده چگونه فکر می کرده است ؟

اینها که نیست .یک خصوصیت اصلی در شخصیت هر انسانی هست ،آنها را بایستی مشخص کنید و الگو را در آنها جستجو کنید.

16.صبور در حوادث

زنان ما باید بدانند که همین آگاهی ،معرفت ،صبر و تحمل آنان ناشی از بینش اسلامی حضرت زینب (س) بود که توانست حادثه کربلا را این چنین بزرگ و ماندگار در تاریخ نگه دارد و دستاوردهای عظیم معنوی و تاریخی این حادثه را ماندگار سازد .

17.حرکت زنانه

عظمت زنی مثل بنت الهدی ،از هیچ یک از مردان شجاع و بزرگ کمتر نیست .حرکت او ،حرکتی زنانه بود.حرکت آن زن حرکتی مردانه است ،اما هر دو حرکت تکاملی و حاکی از عظمت شخصیت و درخشش جوهر و ذات این انسان است .این گونه زن هایی را باید تربیت کرد و پرورش داد .

18.اسوه اسقامت و حفظ خانواده

اینجانب در مقابل عظمت زن ،ایثار و فداکاری همسران جانبازان و همچنین اسراء ،آزادگان و رزمندگان اسلام به لحاظ اسوه اسوه بودن در صبر و استقامت ،حفظ و حراست از حریم امن خانه و خانواده و در برابر همسران و مادران فداکاری که فرزندان و همسران خود را تجهیز کرده و به میدان شهادت فرستادند ،احساس تواضع می کنم .

19.انتساب عملی به خاندان رسالت

باید هر حرف و کلمه و هر اشاره ای در زندگی این بزرگوار ، برای ما باید یک سرمشق باشد ،به محبت دورادور و احساس محبت اکتفا نکنیم .این احساس را در زندگی پیاده کنید .آنچه ما وظیفه داریم این است که خود را شایسته انتساب به آن خاندان کنیم .

20.پیش قدم در میدان مجاهده و مبارزه

زن مسلمان باید در راه فرزانگی حلم و در راه خودسازی معنوی و اخلاقی تلاش کند.در میدان جهاد و مبارزه پیش قدم باشد .

21.در میحط خانه ،دل آرام مرد

زن مسلمان باید در محیط خانه دل آرام مرد ،شوهر و فرزاندانش باشد.

22.مایه آرامش زندگی و آسایش محیط خانواده

زن باید مایه آرامش زندگی و آسایش محیط خانواده باشد .در دامان پر مهر و پر عطوفت و با سخنان مهر آمیزش ،فرزندان سالمی را از لحاظ روانی تربیت کند .انسانهای بی عقده ،خوش روحیه و سالم از لحاظ روحی و اعصاب در دامان او پرورش کنند.مردان و زنان و شخصیت های جامعه را به وجود بیاورند.

23.عفیف و متقی

ارزش زن اسلامی و مسلمان را بدانید .زنی را که در اختلاط و معاشرت با مرد قاطی نمی شود خود را وسیله ای برای جلب چشم مرد نمی داند و خود را بالاتر از این میداند .

24.ایثارگر

در جنگ تحمیلی اگر امثال همین مادر سه شهید و همسران شهیدان که من افتخار داشته ام با هزار نفر از اینها از نزدیک نشست و برخاست و گفتگو کنم و خصوصیات مشترک آنها را مشاهده کنم .اگر آنها ایمان ،صبر ،ایستادگی ،معرفت و روشن بینی خود در قبال ضایعات جنگ و فداکاری های جوانان و مردان نشان نمی دادند ،جنگ پیروز نمی شد.

25.نیمی از بار انقلاب را به دوش می کشد

زینب واقعی زن ایرانی است که بتواند نیمی از بار این انقلاب را به دوش کشد و در این صورتی است که به لحاظ اخلاقی ،تقوی ،پاکدامنی و حفظ امانیت ،ایمان و گذشت در راه خدا حق خد را ادا کند .

26.قانع

مردم ما و خانواده ایرانی عادت به قناعت داشتند ،لباس بزرگترها را زن خانه با سلیقه خود برای کوچکترها و بچه ها درست می کرد و می دوخت و محتاج آن نبود که لباس دوخته شده آماده ای را که به سلیقه او و طبق ایمان و میل او بوجود نیامده و تولید شده بر تن کودک و فرزند خود بپوشاند .

27.دارای ایمان آگاهانه در مبارزات

نباید فعالیت بانوانی را که خودشان مستقیما وارد مبارزه می شوند ،نادیده گرفت ؛آنچه زن ایرانی را به عنصری انقلابی ،سیاسی ،آگاه و مبارز تبدیل کرده است ،ایمان آگاهانه است زنها در هیچ میدانی عقب نمانده اند.

28.حافظ خون و نگهدارنده علم شهید

شما عزیزان (خانواده های عزیز ،پدران ،مادران ،همسران و فرزندان )این افتخار را برای خودتان حفظ کنید .حافظ خون شهید ،دنباله رو راه و نگهدارنده علم شهید باشید که همان علم و راه خدا و حفظ ارزش های اسلامی و الهی است.

29.دوری از سنن و فرهنگ غربی

بانوان در نظام جمهوری اسلامی باید قدر عظمتی را که اسلام به آنها داده است ،بدانند .مصرف زدگی را که سرمایه داران چپاولگر جهانی بر گردن زن امروز در دنیا تنیده اند ،کاملا بدرند و به ضد ارزش های فرهنگ غربی مانند برهنگی و معاشرت بی بند و بار مردان که در کشورهای پیشرفته و غالب کشورهای عقب افتاده بر زندگی زنان حاکم است ،با چشم تحقیر و نفرت بنگرند و بدانند .

30.دوری از تفاخر

اینکه ما اینجا (ازدواج )را صحنه تفاخر قرار دهیم ،غلط اندر غلط است ؛ هم محیط ازدواج را آلوده به مادیات می کند،هم این صحنه پاک و لطیف وجدانی را صحنه تفاخر و تنافس ها و زیاده روی ها می کند.

31.پشتازی در میدان علم و فرهنگ

زنان مسلمان ما باید بدانند که امروز حافظ سنگر ارزش های اسلامی در برابروضع جاهل دنیای غرب هستند و باید پرورش اسلامی و پیشتاز شدن در میدان علم ،فرهنگ،سیاست و اقتصاد از حصار مستحکم فرهنگ اسلامی محافظت کنند.

32.مشوق همسران در حمایت از انقلاب

شما هستید که فرزندان سالم را تربیت می کنید .شما هستید که همسران خودتان را برای ورود به میدان های خوب تشویق می کنید .بسیاری از زنان شوهران خود را بهشتی می کنند و آنها را از مشکلات دنیا و آخرت نجات می دهند.

33.سربازان خط مقدم انقلاب

خانم ها سربازان خط مقدم انقلاب بودند این به معنای واقعی کلمه است و من به عنوان یک مبالغه نمی گویم که در جریان انقلاب شاهد بودیم که زن در کشور ما سرباز خط مقدم انقلاب باشد .اگر زن ها با انقلاب سازگار نبودند و این انقلاب را نمی پذیرفتند و به آن باور نداشتند مطمئنا این انقلاب واقع نمی شد.

34.سازنده خانواده

مرد و زن هر دو مشترکا مهمورند که در ساختن بنای خانواده کار کنند و باتوجه به اهمیتی که اسلام به خانواده می دهد اصلی ترین کار زن و مرد مسلمان که پایه و توام زندگی شان بر آن استوار است ساختن خانواده است و زن و مرد وظیفه را مشترکا بر دوش دارند.

35.آگاه به مسائل سیاسی

من به سفرای عزیزان عرض می کنم که کوشش کنید همسرانتان و خانواده هایتان را در جریان و مسائل سیاسی مهمی که برای شما مهم است قرار دهید تا آنها کاملا درفضای کشور قرار بگیرند.
 
تعداد بازدید از این مطلب: 623
موضوعات مرتبط: فرهنگی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


انتخاب
استاد پناهیان
شما باید خیلی شنیده باشین که آدم باید در انتخاب همسر دقت کنه ....
شما زیاد گوشتونو به این حرفا ندین!...
این از عجایب روزگار ماست ...
ببینید رفقا ...
ما توی روایات داریم که انتخاب همسر مهمه اما...
440x290
تعداد بازدید از این مطلب: 746
موضوعات مرتبط: اجتماعی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


شــهــیــدی با دو مـــزار

شهید محسن حاجی بابا فرمانده عملیات سپاه غرب در سال 1336 متولد شد و در ۲۲ اردیبهشت1361 در جبهه سر پل ذهاب با اصابت گلوله مستقیم تانک به شهادت رسید و به آرزوی قلبی خود نایل آمد .

هنگامی که شهید محسن حاجی بابا ، با ماشین جیپشان روی جاده­ ی سرپل ذهاب به سمت ِازگِله می­رفتند از آنجاییکه ارتفاعات بَمو که مشرف به جاده بوده

دست نیروهای عراقی بوده، جیپ ایشان را مورد هدف قرار می­ دهند که جیپشان آتش می­گیرد و ایشان به شهادت می­رسند. وقتی می­خواستند

پیکرشان را به عقب بفرستند قسمتی از بدنشان در ماشین باقی می­ ماند که بعدا موقع انتقال ماشین آن را پیدا می­کنند که دیگر به عقب نمی­فرستند

و آن تکه از بدنشان را در محل قرارگاه فرماندهی ایشان به خاک می سپارند، که در حال آنجا روستایی نیز به وجود آمد مردم آن منطقه به این شهید بزرگوار ارادتی خاص دارند .
خلاصه
تعداد بازدید از این مطلب: 623
موضوعات مرتبط: شهید , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


شهیدی که جنازه اش بوی عطر میداد

شـهیـد غـلامعـلی پـیـچـک فـرمـانـده سپـاه غـرب کـشـور

سردار خیبر شهید محمد ابراهیم همت

توی عملیات " مـطلـع الـفـجـر" تیر خورد به سینه و گردنش

همون جا افتاد و به آسمون پر کشید

درگیری شدید شد و نتونستیم پیکر مطهرش رو برگردونیم

یه هفته بعد بچه ها تصمیم گرفتن جنازه غلامعلی رو برگردونن

به هر سختی بود برگردوندیم خیلی تعجب آور بود

هر جنازه ای اگه یه هفته زیر آفتاب گرم جنوب بمونه حتما بو

می گیره و تغییر میکنه اما پیکر غلامعلی هیچ تغییری نکرده بود

خم شدم که صورتش رو ببوسم خدا شاهده بوی عطر می داد

چه عطر خوشبویی بود چه بوی گلی از پیکرش بلند میشد

دقت کردم دیدم بعد از یه هفته ، هنوز از گلوش خون تازه جاری میشه

انگار همین الان شهید شده باشه

تو وصیت نامه اش نوشته بود:

جنازه منو رو مین ها بندازین که منافقها فکر نکنن ما در راه خدا از

جنازمون دریغ میکنیم
 
 
تعداد بازدید از این مطلب: 651
موضوعات مرتبط: شهید , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دستای خالی

امام زمان این روز ها خیلی غریبه من بچه شیعه هیچ کاری براش نکردم جز اینکه فقط درد رو درداش گذاشتم خون به دل مهدی فاطمه کردیم مهدی فاطمه 1140 سال تنهاست  منتظر فقط فقط 313 نفر

به هر کدوم از ما بگن چقدر امام زمانتو دوست داری بدون معطلی میگیم خیلی اما وقتبی خوب رفتارمون نگاه میکنیم میبینیم هیچی میگیم امام زمان رو دوست داریم ولی اهنگ گوش میدیم میگیم امام زمان رو دوست داریم ول با نامحرم رابطه داریم میگیم امام زمان رو دوست داریم ولی حجابمونو رعایت نمییکنیم میگیم و میگیم ولی کو عمل من خودمو میگم

هیچ کار نکردم دستم جلو اامام زمانم خالیه  حتی نتونستم دلشو شاد کنم به جاش انگارر دل امامو خون کردم انقدر تنهاش گذاشتم  که حتی نمیتونم بگم شیعه علیم...

سرم جلو مادرش زهرا پایین روم سیاه که که کاری برای عزیزش نکردم فقط میگیم منتظریم ولی هیچ کدوم منتظر نیستیم ما حتی حاضر نیستیم به خاطرش از یکی از این کارا دست بکشیم

خدایا دستم خالیه  هیچی ندارم برای خوشی خودم دل مهدی فاطمه رو میشکنم ولی مهدی فاطمه با اینکه این همه داریم خون به دلش میکنیم باز ما رو دوست داره  وای وای ما چه میکنیم

 

آقا جان  فقط میتونم بگم شرمندتم  .....

یه کلیپ از غریبی امام زمان

http://www.aparat.com/v/4jd3u

تعداد بازدید از این مطلب: 604
موضوعات مرتبط: فرهنگی , شهید , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


گمنــام ترین حاجیـــه ی امروز زمـــان هستی بانو

خواهرم!!!

بعضی چشم ها منتظر یک جرقه اند ؛

تا جامعه را به آتش بکشند؛

مراقب باش رفتارت جرقه آفرین نباشد

 

وقتــی می‌پرسند : نمی‌پـزید در این گرمــا؟!

 

یک لبــخند بزن و بگو :

 

 سرگرمِ عشقــبازی که باشی و در اشتیاق خاکستر شدن ،

 

 این گرما که شوخی کوچکی بیش نیست!

 

و بعد دقیق شو در چهره‌شان ، تا خوب ببینی که چطور می‌شود

 

 با یک چادر، تمام معادلات عقلانی‌شان را در لحظه‌ای بر هم زد !

 

 

بـر چادر مشکی ات ، نستعلیق می نویسم عشق را …

 

وقتی که

 

این اِحرام سیاه را می پوشی

 

و حج شکوهمند حیــــــا را به جا می آوری ،

 

آنگـــاه

 

طواف می کنند تو را صفوف فرشته هــــا

 

و متبرک می کنند بال هایشان را

 

به تـــار و پــود حریــم آسمانی ات

 

تـــو ! گمنــام ترین حاجیـــه ی  امروز زمـــان هستی بانـــو  !

 

تعداد بازدید از این مطلب: 579
موضوعات مرتبط: فرهنگی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


گرایش سایت های خبری در ایران


خبرگزاری ها

ایرنا: تابع گرایش دولت وقت(در حال حاضر اعتدال گرایی)
ایسنا: تابع گرایش دولت وقت(در حال حاظر اعتدال گرایی)
فارس: سپاه پاسدران(اصولگرایی)
مهر:سازمان تبلیغات اسلامی(اصولگرایی)
تسنیم:سپاه پاسدارن(اصولگرایی)
ایلنا:خانه کارگر(اصلاح طلبی)
دانشجو:سپاه پاسداران(اصولگرایی)

وبسایت های خبری

عصرایران:اصولگرایان میانه رو (اعتدالگرایی)
تابناک: نزدیک به محسن رضایی(اصولگرایی)
خبرانلاین: نزدیک به علی لاریجانی(اصولگرایی)
الف:احمد توکلی(اصولگرایی)
فرارو:نزدیک به قالیباف(اصولگرایی)
شفاف:قالیباف(اصولگرایی)
فردانیوز:قالیباف(اصولگرایی)
انتخاب:حامیان اصولگرای دولت(اعتدالگرایی)
افتاب نیوز:وبسایت حزب نزدیک به حسن روحانی (اعتدال گرایی)
جهان نیوز:علیرضا زاکانی(اصولگرایی)
مشرق نیوز:سپاه پاسداران(اصولگرایی)
روزنو:اصلاح طلبی
سحام نیوز:حزب اعتماد ملی(اصلاح طلبی)
کلمه:اصلاح طلبی

تعداد بازدید از این مطلب: 583
موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


السلام علیک یا مظلوم یا حجه ابن الحسن العسکری
السلام علیک یا مظلوم یا حجه ابن الحسن العسکری
نیا نیا گل نـــــــــرگس تو را به خاک بقیع
که شهر ما نه، مُهیای گامهای تو نیست
"اللهم عجل لولیک الفرج"
به امید گشایش و فرج در امر ولی عصر عجل الله تعالی فی فرجه شریف
 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 619
موضوعات مرتبط: فرهنگی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ای کاش شیطان اطراف ما بساط نکنه!!!
دیروز شیطان مثل همیشه بساطش را پهن کرده بود، فریب می فروخت، مردم دورش جمع

شده بودند، هیاهو می کردند و هول می زدند و بیشتر می خواستند. توی بساط همه چیز

بود: غرور، حرص، دروغ و خیانت، جاه طلبی و ... هر کس چیزی می خرید و در عوض چیزی

می داد. بعضی ها تکه ای از قلبشان را می دادند و بعضی پاره ای از روحشان را

بعضی ها ایمانشان را و بعضی دیگر آزادگی شان را

شیطان می خندید...

ای کاش شیطان اطراف ما بساط نکنه!!!
 
تعداد بازدید از این مطلب: 617
موضوعات مرتبط: فرهنگی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


من مانکن نیستم...
همینه که هست!
ابرو هایم کشیده و پهن است …
چشم هایم را بدون آرایش می ستایمـ !
بینی نوک بالایی دارم به ۱۰۰ تآ دمآغ عملی می اَرزَد !
لَب هایم قشنگ تر از لبخند گل استـ !
شآلم را هم از همهـ خوشگلـ تر می بندمـ !
کلیپس را نوک کله ام نمی زنم …
چون من شتر زاده نیستمـ !
ناخون هایم هم بلند است اما قرمزکی نیست !
عشوه و ناز هم از ۱۰۰ تا قرتی بهتر بلدم
ولی هر (….) توی خیابون ارزش این کار را ندارد !
مانتو های گرآن هم می خَرَم ولی عـقده نشان دادنش را هم ندارم !
من مآنکـن نیستمـ
 
تعداد بازدید از این مطلب: 562
موضوعات مرتبط: فرهنگی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود